Zullen wij een sprookjesachtige samenwerking aangaan?

 

Dat jullie mijn opdrachtgever op het witte paard zijn, dat kan ik bij deze vertellen.
Daarnaast vertel ik jullie graag wat meer over mijzelf en over mijn passies en kwaliteiten.

Op deze manier kunnen jullie er achter komen of ik ook voor jullie de ware ben.

Denk aan die ene prins die Doornroosje wakker kon kussen
of aan het muiltje wat alleen om Assepoesters voetje zat als gegoten.

Eigenlijk gewoon of wij een goede zakelijke match zijn en samen een
sprookjesachtige samenwerking aan kunnen gaan.

Er was eens…

Een schatkist gevuld met gouden munten. Zo kostbaar en en waardevol dat deze alleen zichtbaar was voor die ene ware opdrachtgever. 

In de kist lagen niet zomaar gouden munten. Ieder muntstuk stond symbool voor alle kennis, ervaring en waardevolle eigenschappen die ik te bieden heb in jullie functie als content creator:

– Ik heb jarenlange werkervaring in diverse fashion- en trendwatching bedrijven in MarCom en content creator functies. 

– Fashiongevoel vanwege afgeronde studie fashion design en fashion & branding (AMFI). 

– Schrijftalent, dit deed ik al als kind en later volgde ik hier nog diverse cursussen in. Momenteel schrijf ik voor magazines en merken.

– Fotograaf; ik heb een afgeronde basisopleiding fotografie en ben momenteel bezig aan mijn laatste jaar fotovakschool

– In bezit van een eigen productstudio.

– Mijn teksten en beelden zijn niet alleen maar mooi; door mijn branding achtergrond weet ik de juiste doelgroep te raken.  

– Ik ben strategisch sterk en denk altijd in nieuwe kansen.

– Ik ben erg creatief en hou er van om mezelf uit te dagen om steeds iets nieuws te creëren. 

 

Opdrachtgevers:

Momenteel schrijf ik online voor indebuurt Tilburg, (DPG media).
HX magazine (mijn publicaties lees je hier). 
Online holistisch platform, Starfish.health.

Qua fotografie ben ik mijn portfolio nog aan het opbouwen maar ik heb hierin al met diverse opdrachtgevers mogen samenwerken. Denk hierbij aan:
– een sieradenmerk
– een kinderkledingmerk 
– een fashionopleiding
– een merk voor health supplementen
Daarnaast heb ik de afgelopen 5 maanden voor een commercieel fotograaf gewerkt en daar uiteenlopende opdrachten gedaan. Van productfotografie, zakelijke portretten tot woningen en fashionfotografie. 

 

Starten als fysiek magazine in deze online wereld is best wel spannend. Dan is het enorm belangrijk dat je de juiste mensen om je heen weet te verzamelen. Daarom zijn wij erg blij met Femke als één van onze vaste columnisten. Een ervaren en gedreven dame die niet alleen ruim op tijd haar deadlines haalt, maar ook haarfijn aanvoelt wat onze doelgroep graag wilt lezen. Wanneer je Femke vraagt als storyteller dan kun je originele, heldere en zelfs magische teksten verwachten!

Eefke Peeters

Oprichter, HX Magazine

Femke schrijft voor onze site Starfish.health (nog in ontwikkeling) blogstukjes over aanvullende zorg. Femke neemt haar taak heel serieus en je kan altijd op Femke rekenen. De stukjes tekst lezen heerlijk weg. Ook denkt ze graag mee en komt met creatieve oplossingen. Wij zijn super blij met Femke en vertrouwen erop dat onze samenwerking nog lang zal duren.

Gaby Witters

Oprichter, Starfish.health

Over mij en Ever after Storytelling

Er was eens…

een klein meisje wat zich liet betoveren door de wereld van sprookjes. Een wereld waar je draken moest verslaan, de hoogste bergen moest beklimmen om vervolgens door de diepste dalen te gaan. Een wereld waar uiteindelijk alles altijd goed kwam, en waar ze op het einde nog lang en gelukkig leefden.

Dat kleine meisje, dat was ik. En net zoals het geloof in een gelukkige afloop, hebben de sprookjes mij nooit meer los gelaten. Waarschijnlijk werd bij mij als klein meisje, de liefde voor het vertellen van verhalen geboren.

Mijn liefde voor verhalen vertellen (in woord en beeld), combineer ik met sprookjes en spiritualiteit. En vergeet ook mijn fashion achtergrond niet. Met mijn studies fashion design & fashion branding beschik ik over de juiste verzameling skills om betoverende verhalen te vertellen die raken, én die er ook nog eens magisch uitzien.

Ik gaf al eerder aan dat het vinden van deze schatkist alleen voor “de ware” (opdrachtgever) is. Ik wil namelijk niet zomaar een samenwerking aan gaan. Ik wil alleen content maken voor bedrijven die echt bij me passen.  

Mijn wens…

Ik ben me volop aan het ontwikkelen qua fotografie en bezig met het vormgeven van mijn portfolio. 

Ik zou niets liever willen dan het werken als zelfstandige. Het allerliefst zou ik dat combineren met iets meer stabiliteit en zekerheid. Daarom zou ik heel erg graag een vaste, sprookjesachtige samenwerking aan gaan met een opdrachtgever waarin ik al mijn kennis, kunde, ervaring en creativiteit kwijt kan. 

Een merk zoals NoWa zou hier perfect bij aansluiten. Jullie minimalistische en vrouwelijke stijl spreekt me erg aan. Laat je daarbij niet misleiden door mijn eerdere designs. Ik ontwerp namelijk altijd passend bij het merk. Deze stijl is niet eerder passend geweest (maar staat dus wel hoog bovenaan mijn persoonlijke favoriete stijlen). 

Jullie focus op duurzaamheid is ook een hele grote plus voor mij. Op het AMFI was duurzaamheid tien jaar geleden al een belangrijk onderdeel van ons lesprogramma. Tegenwoordig is dit maatschappelijk natuurlijk nog veel belangrijker geworden maar bij mij stond dit punt al die tijd al als belangrijke waarde.

Ik zou ontzettend vereerd zijn om mee te mogen bouwen aan het succes van jullie mooie merk. Ik hoor dan ook graag wat jullie wensen zijn om een eventuele samenwerking sprookjesachtig te maken. 

Betoverende groet,
Femke